Způsoby doručení
Pokud se setkáte s situací, kdy logistika ukazuje doručení, ale zboží ve skutečnosti nebylo doručeno, rádi bychom vám objasnili následující body, abychom lépe komunikovali a vyřešili problém:

1. Definice odpovědnosti: Jakmile je zásilka označena jako „doručená“, odpovědností nás a logistické společnosti je zajistit, aby byla zásilka doručena v souladu s vámi uvedenou adresou. Pokud balíček skutečně neobdržíte, aktivně vám pomůžeme najít a požadovat náhradu od logistické společnosti, ale nemusíme být schopni přímo převzít plnou odpovědnost za jakoukoli ztrátu nebo nepříjemnosti v tomto procesu, které nejsou způsobeny naším úmysl nebo hrubá nedbalost.

2. Postup řešení: - Okamžitě nás kontaktujte: Kontaktujte nás prosím co nejdříve prostřednictvím našich kanálů zákaznického servisu (telefon, zákaznický servis online, e-mail atd.) a uveďte podrobné informace o objednávce a popis situace, kdy balíček nebyl přijat. - Pomoc při vyšetřování: Obrátíme se na logistickou společnost a požádáme ji, aby provedla interní vyšetřování a poskytla odpovídající důkazy nebo řešení.
- Žádost o reklamaci: Pokud vyšetřování potvrdí, že se zásilka skutečně ztratila nebo ji nelze získat, pomůžeme vám s podáním žádosti o reklamaci u logistické společnosti a pokusíme se co nejlépe bojovat za vaše oprávněná práva a zájmy v souladu s předpisy a postupy logistické společnosti.