Žádost o RMA

Postup RMA (autorizace vrácení zboží)

  1. Po obdržení produktů od nás balíček řádně uschovejte. Ve skutečnosti jsou všechny nutné poskytnout, pokud v budoucnu vrátíte jeden nebo více vadných produktů.
  2. Odešlete formulář žádosti nebo zašlete e-mail našemu zákaznickému servisu a získejte číslo RMA. Ocenili bychom, kdybyste uvedli své jméno, e-mailovou adresu, telefonní číslo a fakturu. Číslo RMA vám zašleme e-mailem.
  3. Znovu zabalte původní balíček se vším, co jste obdrželi. Absence originálních součástí může mít za následek odmítnutí výměny nebo vrácení peněz z naší strany.
  4. Na vnější stranu balíku jasně napište číslo RMA a vraťte nám jej. Neneseme odpovědnost za žádné následky způsobené tím, že zákazníci neoznačí RMA tak, jak je požadováno. Vezměte prosím na vědomí, že za ztrátu zásilky musíte nést odpovědnost. Balíček můžete pojistit, abyste snížili případné ztráty, které vám mohou vzniknout.

Žádost o RMA (povolení k vrácení zboží)

Zadejte prosím své údaje níže a my na vaši zprávu odpovíme telefonicky nebo e-mailem.

@